Malaysia Day Parade

It's been 3 weeks since the last time I sentuh buku. Blame me sebab malas but blame Merdeka Dance more. I joined that Merdeka Dance thingy with my friends semua and I swear it was a blast. Tapi masalahnya aku semakin hitam dan hitam dan hitam. Even my camera hates me, muka nampak sangat hitam, but webcam baik nampak muka putih berseri.

In case if whoever is reading this tengok yang siaran langsung dekat rtm1 on Malaysia Day, Im the white girl with the pompom :) ala tapi I tak masuk tv pun, harapan je lah. But we took a lot of pics on that day! Tapi taknak upload sebab buruk

But these are some that I uploaded, walaupun muka sunburn gila I still went to Jusco with my sweethearts FATIN SYAKIRAH AIDA <3

Me and Syakirah *ehem cousin-in-laws *ehem tralalala



Fatonah, Kyra, Alien



Oh kami bergambar dekat changing room actually
Aida, Fatin, Syakirah, Aleen (: