Sunday Ladies Day

My bro-in-law will be in France for a week so kakakku dan juga anak buahku akan tinggal di sini selama seminggu ye! Yes 3 orang menyempit dalam bilik I :( Its Sunday today! Mine went so kepoh-ish. Durhhh apabila Mother and her two daughters shopping memang kepoh lah kan? Hihi. Ramadhan is near, so is Syawal. Baju raya pun tak tempah lagi, nak tempah time Ramadhan memang tak ah kan diorang nak amik tempahan. Ingatkan nak beli je ready-made but I dont think so. Keluargaku have paha issues haa tak pasal pasal baju labuh kain ketat. BUT BUT BUT Ummi said maybe I can buy ready-made in other words what she meant was IM NOT AS 'HIPPY' AS MY MUM/SISTER! :'D haha ok wtf gila

We went to PKNS today tempah baju raya for the jejaka jejaka. haha
Our theme colour for this year is *drumrolls* BROWN!
Ye, bukan purple :( dah lama aku nak purple tapi tidak dilayan -.-
But still brown is nice! :D and the shades for brown boleh lah gold sikit #glamz

Time dalam kedai Asas, kena amik ukuran Aisy. Hamik kau siapa tak kenal ini budak, banyak kuat jerit whoa. JAP! Bahasa aku macam apa je doh -.- Aisy literally screamed bila nampak measuring tape, idk why. Im standing there and im like 'calm down lah budak, ukur je pun. bukannya parang ke apa'. Last2 my sis have to take the measurements, ok sumpah kepoh gila lah weh! Rasanya satu kedai pandang kitorang kut. Dengan mak I lagi yang kepoh sekepohnya tambahan dgn Aisy menjerit, and kakak I yang keep on 'Aisy duduk diam!' -.- Im standing there gelak je, bukan nak tolong.

Then we bought fresh cupcakes, SUMPAH SEDAP GILA LAH! I wanna go back there and eat some more. I forgot to took pics of them ISH! Tapi sedap guarantee. kedai apa entah tak ingat :/

Anyways, I have a test tomorrow! I studied for 3 hours and hopefully I could pass it. I dont think I studied enough. One day study for 3 days of exam tak nampak macam boleh pass je. k watev, wish me luck ! ;D