Nur Kasih Kongsi Karak

2 kali tengok! Still menjerit dekat same part. Ok what I love about this movie is that Kilafairy berlakon, omg she is so pretty ! Her hair, grrr. Ala dia berlakon gedik apa aku kisah, to me she's just fine je. Memang setiap part of the movie agak creepy kan. Lawak pun ada, my friends siap boleh buat lawak from this movie :) K now dah agak takut nak pergi Kuantan!

3 kali tengok cerita. No, Im not kidding seriously dah 3 kali. First with my sister, then with my mum, then with my girls :) Feedback pasal movie ni, best movie ever! I never get tired of it, setiap kali tengok mesti menangis. Cerita memang touching gila lah! Memang tak waste money kalau tengok
2 kali tengok ! haha aku memang tengok movie banyak kali. I wouldnt say I love the movie. Biasa je, nothing special about it. Cuma dialek kelantan Shaheizy Sam comel ! :D