Money money money

Since its school holidays, obv lah kan keluar rumah hangout with friends and all
Rather than staying home, doing all ze folios -.- kebosanan hidup

Ok I simpan duit dalam tabung, ada lah dalam RM200 liddat.
So first day hangout with friends, my mum forgot to give me money(I guess)
So terpaksalah pakai duit tabung, baru satu hari aku dah spend RM100 dekat Jusco
Beli baju, kasut and FOOD ! -.-
Next day, pergi lagi! Mak aii spend RM50 pulak tu, beli 'A Walk to Remember' by Nicholas Sparks. Memang wajib lah kan beli buku tu, like HELLO its Sparks's book okay!

Then esoknya stay home. Haha no belanja belanja
On Thursday pergi Harbour Place with Fatin,Kirah,Aida! :)
Ala dekat situ buat apa je, tengok wayang je boleh
I forgot to ask Ummi for money, so again I use my money! HAHA
But that time, I dah pokai. No like sriously tinggal RM15 je -.-
So for the first movie(karak) I use my own money, second movie(nur kasih) Fatin belanja

I better be careful when it comes to money. Pantang ada duit dekat tangan
Muahahaha