Bye bye Pink House

As you all know, last year I pindah ke rumah Purple yang dekat Jusco tu kan? Well my old house, kakak yang tinggal. But yesterday she just moved to a place called Kota Seriemas, dekat dengan tempat kerja dia. So now, my old house is empty :( That was the first house I stepped in, the first house my sister stepped in, and the first house my parents bought. So many precious memories there.

But we're not gonna sell it, hell no. Sayang tu nak jual! maybe sewa Ummi cakap but tak tahu bila lah. For now, my aunt and uncle guna rumah tu untuk letak penyidai and kereta lah apa semua. So that rumah tu takda lah nampak kosong kan? Awww harap harap Ummi tak decide nak jual rumah tu :( Dulu pernah nak jual at one of the teachers in my old school, nasib baik tak jadi!

p/s : Consider me a strong girl, eventhough demam panas and tulang lemah. still boleh angkat barang tolong kakak pindah rumah